
انشاا… نهمین کنفرانس مدیریت توزیع و پخش (دیموند نام قدیم قله دماوند) در 13 مهر 1395 در مرکزهمایشهای بین المللی برج میلادبرگزارمی شود.مراسم شامل سه بخش – مراسم افتتاحیه (تندیس دیموند)-کنفرانس و نمایشگاه می باشد. بازارسازی یا سمپلینگ یا شو(معرفی محصول (غذایی،خودرو،آرایشی،…)که با اهدا یا تست یا اطلاعات محصول همراه است) و پخش اثربسیارزیادی برهم داشته وموفقیت هردوموجب افزایش عملکردشرکتها می شود. ازویژگیهای مراسم عبارتست از:

فرصت بسیار مناسبی برای معرفی محصول و تقویت بازار با ثبات می باشدو تمامی سازمانهای معتبر با محصولات منحصر به فرد اطلاع دارند که هزینه حضور در برج میلاد چقدر گران و به صورت نقد است. دبیرخانه مساعدت نموده و نیاز به پرداخت نقدی نبوده و امکان تهاتر را فراهم نموده است.
با توجه به محدودیت فضا امکان توقف ثبت نام وجود دارد.از توجه جنابعالی سپاسگزارم.