با توجه به لزوم کسب دانش و همگامی با علوم روز دنیا در زمینه توزیع و پخش در کشور، دبیرخانه برای بهره مندی بهتر و برای کسب دانش روز برای همگان و پیشگیری از انحصار اطلاعات در اختیار عده ای معدود، اقدام به معرفی برخی از کنفرانس های مرتبط با توزیع و پخش در سطح جهانی نموده است.

در زیر لیست کنفرانس های  موجود را مشاهده می کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هرکنفرانس روی آن کلیک کنید.

عنوان کنفرانس : کنفرانس بازاریابی و توزیع مستقیم کالا

عنوان کنفرانس : کنفرانس بازاریابی و توزیع مستقیم کالا

مکان برگزاری : فلوریدا – آمریکا

توضیحات : این کنفرانس تمامی جنبه های مربوط به تجارتهای تحویل مستقیم کالا به فروشگاها را مورد بررسی قرار میدهد ، که شامل تولید کنندگان ، پخش کنندگان، خرده فروشان و تامین کنندگان محصولاتی مانند نوشابه ها، اسنکها ، کالاهای طبخ شده و نان می باشد. گروههای شرکت کننده درکنفرانس شامل : بازار یابان محصولات ، مدیریت سازمان ،عملیات فروش و بازاریابی ، برنامه ریز ، مدیر لجستیک، متخصصین محصولات جدید ، مجری مرچندایزینگ می باشد.

   محورهای کنفرانس: 

√طراحی سیستم های فروش

√رویکرد استرتژیک توزیع وپخش

√تکنیکهای مدیریت فروش

√تجارت از طریق دستگاه های فروش اتوماتیک

√Multi-brand  مدیریت

√معرفی محصولات جدید

√بازاریابی محلی –منطقه ای

√تبلیغات : تجارت ومشتری

√لجستیک

√RFID

√جنبه های فیزیکی توزیع

√جمع آوری اطلاعات داخلی و آنالیز رقابتی

√کشف و بهره مندی از کانال های توزیع جدید

√چشم اندازهای خرده فروشان و نیازها

عنوان کنفرانس : پیش بینی پیشرفت

 عنوان کنفرانس : پیش بینی پیشرفت

مکان برگزاری : فلوریدا – آمریکا

توضیحات : سمینار پیش بینی دارای مطالب آموزشی در زمینه روشهای مختلف پیش بینی می باشد و به چگونگی و کاربردهای آن می پردازد. مباحث ارائه شده ترکیبی از سخنرانی ها و مثالهای واقعی از محدوده وسیعی از صنایع است.

   محورهای کنفرانس: 

√معرفی پیش بینی تجارت

√پیش بینی وارزیابی دقیق و صحیح

√مدلهای هموارسازی نمایی

√مدلهای پیشامد تصادفی

√پیش بینی سلسله مراتبی محصولات

عنوان کنفرانس : خرده فروشان اینترنت

عنوان کنفرانس : خرده فروشان اینترنتی

مکان برگزاری : شیکاگو- آمریکا

توضیحات : این کنفرانس در راستای سنجش فروش و فرصتهای خرید جهانی و فرصتهای خرده فروشی الکترونیکی جهانی ، استراتژی های بازاریابی الکترونیکی ، روشهای بازاریابی آنلاین می باشد .

   محورهای کنفرانس: 

√خرده فروشی الکترونیکی

√فرصتهای فروش جهانی

√استراتژی های بازاریابی الکترونیکی پیشرفته

√ تکنولوژی تجارت الکترونیک

√خدمت به مشتریان / اجرا

√بازاریابی از طریق ایمیل

√طراحی و مرچندایزینگ

√تجارت از طریق موبایل

عنوان کنفرانس : کنفرانس انجمن توزیع جهانی تکنولوژِی وارتباطات سرمایه گذاری

عنوان کنفرانس : کنفرانس انجمن توزیع جهانی تکنولوژِی وارتباطات سرمایه گذاری

مکان برگزاری : نیویورک- آمریکا

توضیحات : در این کنفرانس عوامل موثر بر شکل دهی سلامت مالی صنعت پخش IT و همچنین چگونگی توانمند شدن شرکای آنها در بازاهای خرده فروشی جدید و همچنین شرایط بازارهای جهانی و چشم اندازهای این صنعت بررسی میشود.

   محورهای کنفرانس: 

√آنالیز مالی بخش های خرید و فروش شرکتهای برتر

√ارزیابی عملکرد عمده فروشان برتر

√کانالهای IT

عنوان کنفرانس : شیوه ها و اثرات علم بازاریابی

عنوان کنفرانس : شیوه ها و اثرات علم بازاریابی

مکان برگزاری : ماساچوست- آمریکا

توضیحات : این کنفرانس محل اجماعی برای انتقال علوم کاربردی بازاریابی است تا بتواند راه حلهای مناسبی برای مشکلات موجود در بازاریابی پیشنهاد کند.

   محورهای کنفرانس: 

√مسئول اجرای بازاریابی در سطح بالا

√آنالیز بازاریابی و ایجاد دید و بینش جدید

√توسعه و اجرای روش های نوآوری

√ یافتن رویکردهای جدید و علم بازاریابی

√ تجارب مدیریتی و اجرای علم بازاریابی

√ کار برروی مسائل بازاریابی

√نقش رهبری بر توسعه اهداف تکنیکی

√تجربیات و مطالعات موردی

عنوان کنفرانس : کنفرانس تحویل خرده فروشی

عنوان کنفرانس : کنفرانس تحویل خرده فروشی

مکان برگزاری : : فلوریدا-آمریکا

توضیحات : این کنفرانس برموضوعات حمایت از مشتریان، تغییر در تجارت و بهبود در عملکرد ، عرضه کانال های بهینه تمرکز دارد . دراین کنفرانس در مورد هزار سرویس خدماتی مالی و 200 راه حل نوآورانه که برعملیات و مدیریت محصول ، خرده فروشي ، بازاريابي و فروش و تكنولو‍‍‍ژی تمركز دارد ، صحبت ميشود .

   محورهای کنفرانس: 

√تغییر رفتارمشتریان

√تغییر و تجدید نظر در تجارت

√حمایت از مشتریان

√بهبود عملکرد

√بهینه سازی تحویل در کانال

عنوان کنفرانس : کنفرانس طراحی خرده فروشی بین المللی

عنوان کنفرانس : کنفرانس طراحی خرده فروشی بین المللی

مکان برگزاری : دالاس- آمریکا

توضیحات : این کنفرانس مناسب کسانی است که مسئول ایجاد ونگهداری عناصر و محیط خرده فروشی هستند وعلاقه مند به یادگیری در مورد تمایلات و ایده ها ی جدید در خرده فروشی هستند. شرکتهای معماری و طراحی ، پیمان کاران و شرکتهای مشاوره نیز می توانند در این کنفرانس شرکت کنند.

   محورهای کنفرانس: 

√ مدیریت

√برنامه ریزی انبار

√مرچندایزینگ

√بازاریابی

√برنامه ریزی استراتژیک

عنوان کنفرانس : متخصصین انبار داری و توزیع
عنوان کنفرانس : متخصصین انبار داری و توزیع

مکان برگزاری : کالیفرنیا – آمریکا

توضیحات : این کنفرانس 4 روزه فرصت مناسبی برای یادگیری و مباحثه، بر روی موضوعات مهم و قابل توجه برای متخصصین توزیع و انبارداری فراهم میکند.

Warehouse and distribution professionals

http://www.mmh.com/article/356342-Warehousing_and_distribution_WERC_talks_RFID_and_green.php

   محورهای کنفرانس: 

√مدیریت روابط

√RFID

√مدیریت پخش و انبارداری

√سیستم های نرم افزاری

√بازاریابی

√ توسعه ی تجارت

عنوان کنفرانس : کنفرانس بینش و بصیرت مشتری برای نوآوری

عنوان کنفرانس : کنفرانس بینش و بصیرت مشتری برای نوآوری

مکان برگزاری : فلوریدا- آمریکا

توضیحات : در این کنفرانس پیشرفت های اخیر در زمینه روشهایی برای کاهش خطرات مرتبط با توسعه ونوآوری در محصولات و بازارهای تجارت ، روش های پیش بینی تقاضای مصرف به منظور نوآوری مراحل مختلف در فرآیند توسعه، شناخت رفتارهای جدید مشتریان برای ارزیابی تولید محصولات جدید، مدیریت محصولات جدید مورد توجه قرار داده است.

   محورهای کنفرانس: 

√ترویج نوآوری در محصولات

√مديريت و بازاريابي محصولات جديد

√افزایش فروش

عنوان کنفرانس : کنفرانس تحقیق کانالهای توزیع در آینده

عنوان کنفرانس : کنفرانس تحقیق کانالهای توزیع در آینده

مکان برگزاری : Huntsman Hall of the Wharton School

توضیحات : در این کنفرانس تحقیقاتی در زمینه کانال های توزیع و میزان پویایی بازار وایجاد فضایی برای بحث ومبادله ایده های محققان می باشد.

   محورهای کنفرانس: 

√واسطه های فروش

√کنترل موجودی

√فروش کالاهای با دوام

√مدت زمان تحویل کالا

√کانالهای پخش

عنوان کنفرانس : کنفرانس خرده فروشی

عنوان کنفرانس : کنفرانس خرده فروشی

مکان برگزاری : : میامی _ آمریکا

توضیحات : این کنفرانس بالغ بر300 نفر شرکت کننده داشت و موضوعات مورد بحث در آن تغییر چشم انداز خرده فروشی و روشهای خرده فروشی موفق است و سخنرانان در مورد تمامی کانال های توزیع از تولید کننده گرفته تا خرده فروش صحبت می کنند، از موضوعات مطرح شده در این کنفرانس خرده فروشی روزنامه بود واین سئوال مطرح شد که آیا روزنامه های چاپی امروزه جایگاه خود را به روزنامه های الکترونیکی داده اند و روزنامه فروشی ها فروش خود را از دست داده اند؟

   محورهای کنفرانس: 

√افزایش فروش

√روابط میان خرده فروشان و ناشران

√تحولات و ارزیابی انتشارات

عنوان کنفرانس : کنفرانس تکنولوژی توزیع

عنوان کنفرانس : کنفرانس تکنولوژی توزیع

مکان برگزاری : کالیفرنیا – آمریکا

توضیحات : در این کنفرانس جدیدترین تکنولوژی موثر بر صنعت بیمه، آموزش نحوه استفاده از این تکنولوژی ها ، کشف کانالهای جدید از طریق اینترنت و یکپارچگی شبکه های خدماتی ارائه می شود .

   محورهای کنفرانس: 

√رویداد های جدید در صنعت پخش

√کشف راه های جدید برای بهبود زیربنای شرکت

√توسعه موثر استراتژی های تکنولوژی توزیع

√چگونگی استفاده از اینترنت و خدمات شبکه ای یکپارچه به عنوان یکی از کانالهای توزیع

عنوان کنفرانس : کنفرانس توزیع و انبارداری نامساعد

عنوان کنفرانس : کنفرانس توزیع و انبارداری نامساعد

مکان برگزاری : لندن – انگلیس

توضیحات : این کنفرانس 7 اُمین کنفرانس سالانه است که با شرکت در این کنفرانس فرصتی فراهم می شود که از تجربیات کارشناسان استفاده کرد و به تبادل نظر در زمینه چالش های موجود پرداخت و به ایده ها و راه حل های ابتکاری دست یافت.

   محورهای کنفرانس: 

√ توزیع / حمل ونقل / لجستیک

√ زنجیره تأمین

√تضمین کیفیت / کارشناسان

√تحقیقات دارویی / بررسی موجودی / لجستیک

√ارزیابی

√برون منبع یابی

عنوان کنفرانس : کنفرانس اجرای زنجیره تأمین

 عنوان کنفرانس : کنفرانس اجرای زنجیره تأمین

مکان برگزاری : آریزونا-آمریکا

توضیحات : این کنفرانس به صورت سالانه برگزار می شود و بر روی موضوعات تجارت ، مشتریان و ارزش مالی و کاهش هزینه ها در تولید و توزیع و دیدگاه نوآورانه در خرده فروشی و تولید و نقشی که مدیریت زنجیره تأمین جهانی در افزایش سود بازی می کند.

   محورهای کنفرانس: 

√ شرایط بازار و نیازهای مشتریان

√مدیریت ارتباطات مشتریان و مصرف کنندگان

√مدیریت ارتباطات تامین کنندگان و ارزیابی عملکرد آنها

√استراتژی های زنجیره تامین و متدولوژی تامین

√تغییر در مدیریت فروش و برنامه ریزی عملیاتی

عنوان کنفرانس : موفقیت در بازاریابی و کانالهای توزیع مختلف

عنوان کنفرانس : موفقیت در بازاریابی و کانالهای توزیع مختلف

مکان برگزاری : کالیفرنیا-آمریکا

توضیحات : این کنفرانس بر مدلهای فروش و تجارت و بازاریابی وکانال های توزیع و پخش محصولات مختلف وآنالیز بازار و پیش بینی تمرکز دارد و چهار کارشناس بازاریابی در مورد تجارب موفقی که از مطالعات موردی بدست آمده سخنرانی می کنند.

   محورهای کنفرانس: 

√اصول بازاریابی مستقیم

√استراتژی تولید

√ابقاء ونگهداری مشتریان

√پیش بینی و خرید

√استراتژی های چند کاناله

√پایگاه داده و علم تجزیه وتحلیل

√بهینه سازی آنلاین

دانشگاه کارولینای شرقی

 عنوان کنفرانس : کنفرانس ارتباطات بین المللی برای بازاریابی ، پیش بینی و تقاضا

مکان برگزاری : کالیفرنیا- آمریکا

توضیحات : این کنفرانس 20 اُمین کنفرانس سالانه ICFC است دراین کنفرانس مهارتهایی درزمینه ارتباط از راه دور و اطلاعاتی از آنالیز تقاضا وبرنامه ریزی و پیش بینی تقاضا را به پیش بینی کنندگان ، محققان بازار، مدیران تولید، آمارگرها و اساتید دانشگاه داده می شود.

   محورهای کنفرانس: 

√اصول بازاریابی مستقیم

√استراتژی تولید

√ابقاء ونگهداری مشتریان

√پیش بینی و خرید

√استراتژی های چند کاناله

√پایگاه داده و علم تجزیه وتحلیل

√بهینه سازی آنلاین

عنوان کنفرانس : کانال های توزیع بیمه

عنوان کنفرانس : کانال های توزیع بیمه

مکان برگزاری : Mumbai، هند

توضیحات : ایش بین تولید، آمارگرها و اساتید دانشگاه داده می شود.این کنفرانس در طی دو روز به چالش هایی که در مدیریت کانال های توزیع مختلف وجود دارد ، می پردازد و همچنین به معرفی کانالهای توزیع جایگزین نظیر بیمه بانک و اینترنت راه هایی برای طراحی دوباره و نوسازی صنعت بیمه می باشند می پردازد و خط مشی هایی را برای ارتباطات جهت کسب ماکزیمم سود مهیا می سازد. شرکتهای بیمه، بانکها ، دلالان بیمه ، مشاوران مالی مستقل ، سرویس های معاملات مالی آنلاین ، پورتالهای مالی شخصی شرکتهایی هستند که می توانند در این کنفرانس شرکت کنند .

  محورهای کنفرانس: 

√کانال های توزیع جایگزین

√ایجاد مدل توزیع یکپارچه چند کاناله

√همگرایی بیمه و بانکداری

√تغییرشکل دیجیتالی و ظهور تجارت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی و تاثیرش بر توزیع بیمه

√اختلاف بین بانکداری تجاری و فرهنگ بیمه

√مطالعات موردی در زمینه مدل های توزیعی که بیمه عمر و مدلهای توزیعی بدون بیمه عمر

√دستیابی به مفهوم همکاری ویکپارچگی بین کانال های توزیع

√Micro–insurance و بازارهای روستایی

√مدلهای کانال های توزیع برای آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *